Z ostatniej chwili

Wyjątkowe stanowiska targowe

Nowoczesne wydarzenia społeczne, jak targi, konwenty czy koncerty wymagają stosowania najnowszych technologii. Jeśli organizatorzy o tym zapomną może się okazać, że taki event okaże się kompletną klapą, a nikt nie będzie zawracał sobie głowy, by w nim uczestniczyć. Właśnie z tego powodu, warto zastanowić się, czy takie narzędzia, jak multimedia mają stanowić jedynie atrakcję, jak element przykuwający uwagę, czy można zdziałać za jego pomocą coś więcej… Może się bowiem okazać, że poza zwyczajnym westchnieniem zachwytu, organizatorzy osiągną dodatkowe, poboczne cele.

Przykładem mogą wydawać się ogromne plazmowe ekrany, ściany wizyjne lub diodowe, które dostępne są w szeregu różnych kształtów, jednak nie proponują zainteresowanemu nic więcej poza kilkoma sekundami „wow”… Wiadomo, że przedstawienie usług lub produktów wydaje się być tutaj priorytetowym, ponieważ przedsiębiorca nie będzie w stanie wystawić na niewielkiej targowej przestrzeni ogromnego wyposażenia, mieszczącego się w fabryce. Ukazanie takich maszyn możliwe jest tylko za pomocą zdjęć lub plików audiowizualnych. Trzeba jednak zwrócić uwagę, by przygotowana prezentacja była treściwa, staranna i tak samo przyciągająca uwagę, jak wcześniej wspomniane urządzenia. Żadne narzędzie nie będzie robiło na zgromadzonych odpowiedniego wrażenia, jeśli nie będzie przedstawiało wartościowych informacji. Organizator czy też wcześniej wspomniany uczestnik danych targów – przedsiębiorca ma więc przed sobą dwa poważne narzędzia – prezentacje multimedialne oraz filmy. Badania wskazują, że nawet kilka slajdów z dobranymi odpowiednio grafikami i efektami dźwiękowymi mogą spowodować, że zainteresowany zapamięta właśnie konkretne logo firmy czy atrakcyjny produkt, jaki ta firma oferuje. Dla pogłębienie efektu nie można wybrać byle jakich ekranów, ale wyjątkowe ekrany LCD lub plazmowe o wymiarach takich, jak: 40, 46, 65 lub 100 cali. Czemu aż tak szeroka rozdzielczość? Zgromadzeni na targach potencjalni klienci najczęściej przechadzają się wśród stoisk, dlatego dana firma ma pierwsze kilka sekund na przyciągnięcie uwagi – jeśli się nie uda, klient pójdzie dalej, co będzie oznaczało stracone dochody. Tymczasem, przedsiębiorcom proponuje się o wiele więcej, dzięki czemu zainteresowany będzie miał szansę na bliższe spotkanie z daną usługą czy towarem. Technologia ta, rewolucyjna i szybko zyskująca popularność, niejednokrotnie zostaje porównana z amerykańskimi produkcjami filmowymi, których jedynym ograniczeniem okazuje się… ludzka wyobraźnia. Chcąc więc zyskać znaczną przewagę nad konkurencyjnymi podmiotami, warto zastanowić się, by stoisko targowe zostało wyposażone w ekrany interaktywne. Takie urządzenia to możliwość dla klienta na szczegółowe zapoznanie się ze wszystkimi możliwymi aspektami oferty danego przedsiębiorstwa. Wystawca może aktualizować informacje i uatrakcyjniać działanie interaktywnego ekranu w taki sposób, by nawet idealnie przygotowane prezentacje multimedialne zostały uznane za „odgrzewane kotlety”.

Rewolucja i szokowanie to najlepsze narzędzia, które nie tylko wzbudzają zainteresowanie, ale przede wszystkim usypiają czujność nieufnych klientów – może się więc okazać, że możliwość na przyjrzenie się nowoczesnym rozwiązaniom przełamie pierwsze lody i będzie stanowiło początek długofalowych relacji. Nie pozostaje więc nic innego, jak zainwestować w odpowiednie urządzenie i przygotować pracowników do ich sprawnej obsługi przed najbliższymi targami. Świat idzie przecież z duchem czasu, więc nie warto się zatrzymywać.

Autorzy portalu

logo-footer

Nowe technologie interaktywne. Przykłady zastosowań, stoły interaktywne, podłogi interaktywne. Ciekawostki, informacje, wskazówki sprzętowe. Zapraszamy!

Ekrany dotykowe

Często czytane

Tablice interaktywne w szkole
Wyjątkowe stanowiska targowe
Poruszenie w event marketingu

Nowoczesna technologia (interaktywny stół) na miejsce ulotek
Czy interaktywny stół nie jest zbędnym gadżetem?
Jak działanią podłogi iFloor oraz ściany iWall?
© Copyright atrestudio.pl All Rights Reserved.