Z ostatniej chwili

Jak osiągnąć sukces wśród szerokiej publiczności?

Wszelkie wydarzenia społeczne, jak targi, wykłady, seminaria są opcjami na zdobywanie klientów. Nie wyklucza się tutaj także miejsc takich, jak siedziby sklepowe lub sklepowe wystawy – są to bowiem lokalizacje, w których możemy mieć styczność z potencjalnymi zainteresowanymi. Kierując się typowym dla strategii marketingu „Wyróżnij się lub zgiń”, dobrym pomysłem byłoby wyprzeć się konwencji i zdecydować na nietypowe, oryginalne pomysły… Zadanie to jest jednak niezmiernie trudne i wielu marketingowców złamało nad tym zadaniem wiele ołówków, gdyż dzisiejsze społeczeństwo zapoznało się niemal ze wszystkim, dzięki wirtualnej sieci.

Klasyczne kanały reklamowe zostały zapomniane, a typowe notatki i foldery, jakie można otrzymać na danym wykładzie, uznawane są za makulaturę. To jednak pole popisowe dla organizatorów eventów, którzy mają możliwości szokowania uczestników takich wydarzeń za pomocą niestandardowych metod przekazywana informacji. Dobrym rozwiązaniem okazują się nowoczesne technologie, w atrakcyjny sposób prezentujące dany towar czy usługę. O takich koncepcjach coraz głośniej w prasie, na blogach i portalach społecznościowych – większe firmy oferują już nie tylko sprzedaż, ale i wypożyczanie nowoczesnych urządzeń na różne okazje. Niestety, wielu marketingowców nie wie, w jaki sposób spożytkować tak wielki potencjał. Nie można przecież prezentować marki sprzętu elektronicznego, ale produkt czy usługę, które dana firma proponuje. Reklama nie powinna więc skupiać się na narzędziach, ale na rzeczywistym celu. Do takich rozwiązań mogą należeć chociażby witryny i ściany interaktywne, które są całkowicie zmodernizowanymi, rewolucyjnymi sposobami na przedstawienie potencjalnego klienta do wirtualnej zabawy. Będzie miał on szanse na wzięcie udziału w grach i przetestowanie wiele aplikacji. Ściany interaktywne spowodują, że uczestnik targów zatrzyma się przy danym stoisku, ale mogą także świetnie nadawać się na wystawę sklepową. Za ich pomocą, klient może sprawdzić dostępność produktu i jego cenę bez wchodzenia do sklepu – ograniczy to problem tłumów i wskaże klientowi, że producent ceni jego czas. Urządzenia powinny jednak nie być zbyt skomplikowane, by nie odstraszyć zbyt złożonym interfejsem. Prawdziwym hitem okazały się także interaktywne podłogi, które pomimo wąskiej funkcjonalności w porównaniu do ścian, również przykuwają uwagę. Na podłodze, po której będą poruszać się klienci, może pokazywać się niezwykle widoczna nazwa firmy lub jej logo. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszą się także ekrany parowe, a więc promocja wisząca w powietrzu.

Mamy tutaj do czynienia z przestrzennymi ekranami, wyświetlającymi logo lub reklamy, przez które można przejść. Mogą stanowić ciekawą oprawę w kinach, w trakcie pokazów mody i teatrach, by zachęcić do kupna danego produktu. Nie trzeba także ograniczać się do nudnej, statycznej formy, ponieważ ekrany parowe umożliwiają rozwiązania wirtualne, czyli interaktywne. Wyjątkowo oryginalna forma reklamy posiada jednak pewne ograniczenia, ponieważ wymaga stałego dostępu do wody, by para mogła unosić się od przygotowanej do tego, specjalnej listwy. Istotnym elementem okazuje się także rzutnik, który odpowiada za wyświetlenie informacji. Posiadając wodę i rzutnik można zachęcać zgromadzonych gości do wpisywania się na listę emailową do bazy przedsiębiorcy. Możliwości jest bardzo dużo, jednak trzeba potrafić odpowiednio z nich skorzystać, tym bardziej, że większość z nich jest dość kosztowna. Dobra reklama musi jednak kosztować.

Autorzy portalu

logo-footer

Nowe technologie interaktywne. Przykłady zastosowań, stoły interaktywne, podłogi interaktywne. Ciekawostki, informacje, wskazówki sprzętowe. Zapraszamy!

Ekrany dotykowe

Często czytane

Tablice interaktywne w szkole
Wyjątkowe stanowiska targowe
Poruszenie w event marketingu

Nowoczesna technologia (interaktywny stół) na miejsce ulotek
Czy interaktywny stół nie jest zbędnym gadżetem?
Jak działanią podłogi iFloor oraz ściany iWall?
© Copyright atrestudio.pl All Rights Reserved.