Z ostatniej chwili

Skuteczne wykorzystanie technologii w przestrzeniach publicznych

Nie da się zaprzeczyć, że nowoczesne technologie wręcz dominują przestrzenią publiczną. Nie można bowiem zaprzeczyć, że są one bowiem dostępne wszędzie, a większa część społeczeństwa się nimi posługuje. Wystawy sklepowe wśród miejskich ulicy, którymi się codziennie przechadzamy lawinują nas ogromną ilością nowinek i eksperymentów – przypadkowi przechodnie stanowią najlepsze przypadki testowe. W taki sposób sprawdza się, jakie towary są kupowane najczęściej i w jakich miejscach. Wszelkie wyniki wykorzystywane są przy tworzeniu kampanii reklamowych.

W ostatnim czasie, w oczy rzuciły się szczególnie trzy spośród zaproponowanych technologii. Przedsiębiorstwo kosmetyczne NIVEA, znane z doskonałych kremów i innych specyfików do skóry, zaproponowało inteligentny system INNER VOIVE. Skutecznie sprawdza się on zarówno w dużych drogeriach, jak i mniejszych sklepikach, a więc wszędzie tam, gdzie rozprowadzane są kosmetyki NIVEA. INNER VOIE wnikliwie bada zainteresowanego klienta i wspiera go w wyborze najlepszego dla niego produktu. To jednak nie koniec wsparcia – klient może dowiedzieć się o nowych produktach i proponowanych rabatach. Wyżej wspomniana technologia związana jest z indywidualnym przekazem, czujnikami ruchu, a przede wszystkim z interakcją z danym klientem. Reaguje na wyświetlane informacje i pozwala na wykorzystanie ich do spełniania konkretnych zadań. Trzeba sobie bowiem zdawać sprawę, że NIVEA rusza z duchem czasu i wyraźnie dominuje na rynku kosmetycznym. Mówiąc o znanych markach, nie sposób nie wspomnieć o wynalazku Audi. Potencjalni zainteresowani kupieniem auta, stosując nowoczesne technologie mają możliwość zapoznania się z funkcjonalnością najnowszych samochodów. Showroom Audi, a więc nowoczesny system, dobiera ofertę do indywidualnych potrzeb każdego z klientów, a następnie przedstawia wiele możliwych opcji zaprezentowania danego samochodu. Zainteresowani kupnem Audi w londyńskim salonie, mają możliwość wykreowania auta swych marzeń. Klient ma możliwość zerknięcia, w jaki sposób samochód wygląda, jeszcze zanim go kupi, a przede wszystkim może z niego zrezygnować. Pokazy takich symulacji rewolucyjnego rozwiązania można już nie tylko sobie wyobrażać, czytając książki fantastyczne lub oglądając filmy o przyszłości, ale zobaczyć jak praktycznie działają na nagraniach w wirtualnej sieci. Kolejny z motoryzacyjnych gigantów, BMW stworzyło A Window into the Near Future.

Ten najnowocześniejszy system, został ukazany w Nowym Jorku nieopodal 6th Avenue. Takie interaktywne okno, przygotowane dla nawet najważniejszych klientów, wyposażono w specjalne kamery oprogramowanie i projektor. Na ulicy, na której znajduje się klient, przenosimy się w świat przyszłości, a więc w miejsce, gdzie można spotkać auta ekologiczne oraz nowoczesne samochody BMW serii i. Ta koncepcja pozwoliła na zwrócenie uwagi całego świata motoryzacyjnego na kondycję środowiska naturalnego. W taki sposób, po tygodniu niemal 250 tysięcy aut przy pobliskiej ulicy uległo „przemianie” – dla przechodniów, turystów stało się natomiast interesującą rozrywką. Każde z trzech wspomnianych wyżej rozwiązań cechuje nie tylko innowacyjność i skuteczność, ale przede wszystkim szeroka promocja. Klienci mają wrażenie, że wkraczają w całkowicie nowy okres. Rozwiązania, skupiające się wokół nowatorskiego oprogramowania i indywidualnego podejścia do klienta, wzbudzają zainteresowanie dużych przedsiębiorców. Żadne z nich nie będzie obecnie funkcjonowało bez skutecznego PR. Pojawia się jedynie pytanie, która z technologii pasowałaby najlepiej dla danej branży?

Autorzy portalu

logo-footer

Nowe technologie interaktywne. Przykłady zastosowań, stoły interaktywne, podłogi interaktywne. Ciekawostki, informacje, wskazówki sprzętowe. Zapraszamy!

Ekrany dotykowe

Często czytane

Tablice interaktywne w szkole
Wyjątkowe stanowiska targowe
Poruszenie w event marketingu

Nowoczesna technologia (interaktywny stół) na miejsce ulotek
Czy interaktywny stół nie jest zbędnym gadżetem?
Jak działanią podłogi iFloor oraz ściany iWall?
© Copyright atrestudio.pl All Rights Reserved.